بهترین آموزشگاه‌های زبان در مشهد

بروز رسانی شده در 28 فروردین1399

0 / 5. تعداد رای: 0

بهترین آموزشگاه‌های زبان در مشهد

همیشه و در همه امور داشتن انتخابی مناسب، موثر بوده و چه بسا که در جهت‌دهی روند زندگی به سمت و سوی هدف موردنظر نیز تاثیرگذار خواهد بود. انتخاب موسسه‌‌‌ی زبانی که در عین کیفیت بالای کلاس و آموزش‌ها، دارای هزینه‌های مناسبی نیز باشد، همیشه دغدغه‌ی زبان‌آموزان چه مبتدی و چه در سطح پیشرفته بوده است. شهرهای بزرگی چون تهران، مشهد، اصفهان و شیراز دارای بهترین مراکز زبان هستند، بطوریکه بسیاری از زبان‌آموزان برای یادگیری زبان‌انگلیسی به این شهرها رفته و یادگیری را آغاز می‌نمایند. دلیل کیفیت بالای بسیاری از این موسسات زبان، داشتن محیطی مناسب و بهره‌مندی از اساتیدی مجرب و باتجربه است، که بسیاری از این اساتید فارغ‌التحصیل کشورهای انگلیسی زبان هستند و یا اینکه زبان مادری آنها انگلیسی است. حال برای انتخاب موسسه‌ای مناسب چه معیارهایی را باید در نطر گرفت؟ و چرا باید بدنبال آموزشگاهی باکیفیت بود؟ در این مقاله علاوه بر پاسخ به این پرسشها، به معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان در مشهد خواهیم پرداخت.

 

بهترین آموزشگاه‌های زبان در مشهد
بهترین آموزشگاه‌های زبان در مشهد

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاههای زبان در مشهد

استفاده از آموزشگاهها و کلاسهای آموزش زبان باکیفیت علاوه بر اینکه سرعت یادگیری را بالا می‌برد، ایرادات‌تان نیز رفع خواهد شد. معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاههای زبان در مشهد شامل موارد زیر است:

  • بهره‌گیری از بهترین و به‌روزتررین روشهای آموزشی
  • استفاده از اساتید مجرب
  • استفاده از منابع آموزشی معتبر
  • داشتن کلاسهایی منظم
  • برگزاری کلاسهایی جهت آمادگی آزمونهای مختلف از جمله آیلتس و یا تافل
  • استفاده از تجهیرات مناسب
  • هزینه‌های مناسب
  • اعتبار موسسه در سطح جهانی و بین‌الملل
  • ارزیابی مستمر زبان‌آموزان و پشتیبانی آنها در طول دوره
  • داشتن شعب مختلف و سطوح مختلف

حال چطور می‌شود بهترین آموزشگاههای زبان در مشهد را پیدا کرد؟

یکی از مواردی که باید به آن توجه نمود، قدمت آموزشگاه است، البته قدمت موسسه به تنهایی ملاک بر کیفیت موسسه و آموزشگاه نیست. به هرحال آموزش در آموزشگاهی که دارای قدمت چند ساله است، با آموزشگاهی تازه تاسیس شده، متفاوت خواهد بود.

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب آموزشگاهها با زبان‌آموزان کمک می‌کند، داشتن اطلاعاتی راجع به کتب و متدهای تدریس در آموزشگاه می‌باشد. با یک سرچ کوتاه در اینترنت می‌توانید راجع به آخرین کتابهای تدریسی و به‌روزترین متدها اطلاعاتی بدست آورید.

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس نیز در یادگیری مهم است. نباید کلاسها شلوغ باشند و حداکثر تعداد زبان‌آموزان در هر کلاسی 12 نفر می‌باشد.

در ادامه به چند نمونه از بهترین آموزشگاههای زبان در مشهد اشاره خواهیم نمود.

این موسسات براساس تجربیات و نظریات کارآموزان سطوح مختلف زبان انگلیسی بیان شده است.

آموزشگاه زبان ماهان

آموزشگاه ماهان برگزارکننده دوره‌های مختلفی از زبانهای خارجی است و جزو بهترین آموزشگاههای زبان در مشهد است که دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس را نیز برگزار می‌کند. این آموزشگاه دارای کارگاههای ویژه مهارتی نیز می‌باشد.

آدرس و شماره تلفن شعب مختلف‌ آموزشگاه‌های زبان خارجی ماهان به شرح زیر می‌باشد :

این مجموعه آموزشی شامل 5 شعبه در شهر مشهد است.

  • شعبه مرکزی:
  • هاشمیه 18، نبش صارمی 19

شماره تلفن  38812640

  • شعبه بزرگسالان سجاد:

 نبش بزرگ‌مهر جنوبی 22

شماره تلفن  37624146

  • شعبه کودک – نوجوان و دبستان دخترانه سجاد:

 حامد شمالی 1، پلاک 25

شماره تلفن  36047315

  • دبستان دخترانه شعبه صارمی:

هاشمیه 18، نبش صارمی 22/1

شماره تلفن   38817230

  • پیش دبستانی و شهربازی:

بین هفت‌تیر 17 و 19 پلاک 285

شماره تلفن  38677594

فراهم آوردن فضا و امکانات آموزشی مناسب، اساتید متخصص، سیستم آموزشی و منابع به‌روز، ارائه مشاوره به زبان‌آموزان، از عوامل موفقیت این موسسه بوده که باعث رضایتمندی داوطلبان تا به امروز شده است.

آموزشگاه زبان شکوه

آموزشگاه زبان شکوه یکی از با قدمتترین آموزشگاههای زبان در مشهد و ایران است. این آموزشگاه در سال 1329 توسط دکتر محسن شکوه بازگشایی شد. آموزشگاه شکوه استانداردهای بین‌المللی آموزشی را رعایت نموده و درنتیجه آزمونهای زبان انگلیسی را در ایران توانسته برگزار کند. آدرس و شماره تلفن آموزشگاه زبان شکوه به صورت زیر است :

آدرس : رضا شهر – بلوار پیروزی – بین چهارراه خاقانی و پیروزی ۱۲ – پلاک ۲۲۶

شماره تلفن : ۳۸۷۰۷۰۸۰

آموزشگاه زبان کیش‌نوین 

آموزشگاههای کیش‌نوین کار خود را در سال 1385 با هدف آموزش زبان فرانسه و انگلیسی به تمام گروههای سنی شروع کرد. آموزشگاه زبان کیش‌نوین هم‌اکنون دارای شعب مختلفی است که پس از طی یک دهه از زمان تاسیس این موسسه با استقبال زبان‌آموزان روبرو شده است. شماره تلفن و آدرس آموزشگاه زبان کیش‌نوین را در زیر مشاهده می‌کنید.

آدرس : خیابان مطهری – بین مطهری شمالی 14 و 16

شماره  تلفن:   05137138100

آموزشگاه زبان خیام

موسسه زبان خیام در سال1387  با هدف آموزش زبانهای خارجی و محوریت زبان انگلیسی به تمام گروههای سنی تاسیس شد. امروزه آموزشگاههای زبان خارجی خیام یکی از معتبرترین آموزشگاههای زبان است. شماره تلفن و آدرس آموزشگاه زبان خیام را در زیر مشاهده می‌کنید.

آدرس‌ : مشهد – قاسم آباد – چهارراه ورزش (شاهد 31 پلاک 20)

شماره  تلفن:   36620500

آموزشگاه مهر سجاد

موسسه مهرسجاد دارای بیش از 17 سال سابقه کار بوده و در لیست بهترین آموزشگاه زبان در مشهد در رتبه دوم قرار گرفته است . آموزشگاه مهرسجاد شامل سه گروه اصلی آموزشی (انگلیسی، فرانسه و عربی) می‌باشد و بخش آموزش کودکان و نوجوانان را نیز دارا می‌باشد. شماره تلفن و آدرس موسسه مهر سجاد به صورت زیر است :

آدرس : بلوار ملک‌آباد – خیابان فرهاد 6 – پلاک 138

شماره  تلفن:   37677980

 آموزشگاه زبان آیلتس کلاب

مرکز آموزش زبان انگلیسی آیلتس کلاب (IELTS CLUB ) در سال 1388 شروع به فعالیت نمود. در حال حاضر آیلتس کلاب یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین مراکز تخصصی آموزش زبان انگلیس در مشهد است که بطور عمده به آموزش دوره‌های پیشرفته زبان و آمادگی برای امتجانات بین‌المللی می‌پردازد، بطوریکه تا کنون بیشتر از 800 خروجی نمره بین 6 تا 7.5 در آزمون آیلتس را داشته است.

آدرس : مشهد، بلوار سجاد، بزرگمهر جنوبی ۱۲/۱، انتهای جامی
تلفن: ۳۶۰۲۶۲۲۲۰

سایر آموزشگاه‌های برتر زبان انگلیسی در مشهد شامل : مرکز زبان انگلیسی کالج دانشگاه فردوسی، آکادمی آنلاین زبان انگلیسی ۲۴Talk، آموزشگاه زبان سفیرگفتمان، آموزشگاه زبان سما، آموزشگاه زبان کالج آریان پور، آموزشگاه زبان پارسیان، آموزشگاه زبان جهاددانشگاهی، آموزشگاه زبان حافظ، آموزشگاه زبان راشد مشهد، آموزشگاه زبان کیش ایر، کانون زبان ایران، آموزشگاه زبان اوستا و آموزشگاه زبان پارسه می‌باشد.

 

بهترین آموزشگاه‌های زبان در مشهد
بهترین آموزشگاه‌های زبان در مشهد

در صورتیکه شما هم قصد شرکت در کلاسهای آموزشی زبان انگلیسی را دارید و یا حتی می‌خواهید در آزمونهای بین‌المللی نظیر تافل و آیلتس شرکت نمایید، اما دغدغه یافتن بهترین آموزشگاههای زبان در مشهد شما را سردرگم کرده است، دیگر نگران نباشید. مرکز آموزش زبان کامران برگزارکننده کلاسهای آموزش زبان در سطوح مختلف، باکیفیتی عالی و اساتیدی مجرب، در امر آموزش زبان انگلیسی به شما کمک خواهد کرد، و حتی اگر وقت کافی برای شرکت در کلاسهای عادی آموزشی را ندارید و می‌خواهید در مدتی کم، باردهی مناسبی داشته باشید، می‌توانید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

05136086996

09191430480

برنامه آموزش گروهی چله زبان
این یک برنامه عمومی رایگان است که هدف آن آموزش گروهی زبان در ۴۰ روز است .

اگر علاقمند به شرکت در این برنامه رایگان هستید میتوانید با پر کردن فرم زیر در خبرنامه چله زبان شرکت کنید و هرروز ایمیل های درس های این برنامه را دریافت کنید .

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید